Hirdetés

Hirdetés

Itthon - otthon ?

Több, mint 3 év külföldi élet után hazajöttem, mert hazahúz a szívem. Hogy mennyire tudom majd itthon otthon érezni magam azok után, hogy tapasztaltam más országok életvitelét is? Idővel minden kiderül.. A terv: hosszabb távon itt lenni Magyarországon és felvenni a harcot a hétköznapokkal. Újra itthon tehát...

Facebook oldaldoboz

menni menni

chillout28 2011.04.01. 12:46

 Nem szeretnék itthonról elmenekülni, de olyan szinten mehetnékem támadt, hogy már alig várom, hogy újra kinn legyek. Munka nélkül itt nincs semmi. Már nagyon várom, hogy dolgozhassak jó pénzért, és ez most nagyon erős bennem. Az az érzés mikor tudod, hogy ledolgozol 1 hetet és kapod a fizetést amiből még marad is minden költséged után... mondanám, hogy megfizethetetlen érzés :), de azt hiszem csak egyszerűen SZABADSÁG. Olyan érzésem támadt itthon, mintha minden véglegesen elromlott volna, és mintha nem tehetnék semmit, hogy jobb legyen. Igen, válogattam. Nem akartam bármilyen munkát bevállalni. Itthon vagyok, miért csinálnám azokat a munkákat mint kinn, 10-ed pénzért? Ráadásul nem is vennének fel hiszen nem beszélek 2 nyelvet és nincs diplomám, mert ez most az alap ha nincs semmiféle protekciód. Szörnyen nagy csapdában éreztem magam az elmúlt időkben. Ha akartam - ha nem csak lefelé mentek a dolgok. Mondanám, hogy csak a pénz miatt, de nem így van. Szoktam hallani a kérdést: miért akarsz újra kimenni, nem érzed jól magad? Nem, nem érzem jól magam így, hogy nincs munkám, és hogy nem élhetek külön, nem tervezhetek semmit. Ha ezek nincsenek meg akkor nem vagyok szabad teljesen. Kinn tudom, ha fizikai munkát végzek is, de amint vége azt teszem amit akarok, nem kell egyfolytában a pénzre gondolnom. És még mindig itt a kalandvágy, ami egyre erősebb, szinte csak ez jár a fejemben: de jó lesz elmenni ki dolgozni. Most menekülök?! Nem tudom. Nem szeretnék, csak jobbra vágyom. Suli, vizsgák és megyek. Visszajövök még.

Címkék: budapest utazás hasznos külföld tanulás gyűjtés magyarok itthon menekülés megyek bezártság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthon-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr572790931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása