Hirdetés

Hirdetés

Itthon - otthon ?

Több, mint 3 év külföldi élet után hazajöttem, mert hazahúz a szívem. Hogy mennyire tudom majd itthon otthon érezni magam azok után, hogy tapasztaltam más országok életvitelét is? Idővel minden kiderül.. A terv: hosszabb távon itt lenni Magyarországon és felvenni a harcot a hétköznapokkal. Újra itthon tehát...

Facebook oldaldoboz

irány London

chillout28 2011.06.18. 01:10

 Összefoglalva az eseményeket itthon: valami elindult, egy nagyon lassú, kevésbé látványos fejlődés Magyarországon. Majdnem egy évet töltöttem itthon, suliztam, mászkáltam. Munkát nem találtam, aztán már nem is kerestem, mert rájöttem, hogy még utazni, menni akarok. Megtaláltam a célomat ami ideköt, tehát visszajövök.
Hogy mikor azt még nem tudom.

Most Londonba veszem az irányt és bízom benne, hogy klassz lesz :)

Ha gondoljátok, kövessetek az új Vlogomon :)

















 


C U in London!

Címkék: munka vlog magyarország külföld london nagyváros video blog vlogger btrance video blogger

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthon-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr652994066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása