Hirdetés

Hirdetés

Itthon - otthon ?

Több, mint 3 év külföldi élet után hazajöttem, mert hazahúz a szívem. Hogy mennyire tudom majd itthon otthon érezni magam azok után, hogy tapasztaltam más országok életvitelét is? Idővel minden kiderül.. A terv: hosszabb távon itt lenni Magyarországon és felvenni a harcot a hétköznapokkal. Újra itthon tehát...

Facebook oldaldoboz

rossz érzés

chillout28 2011.03.21. 22:25

Voltam egy interjún vidéken.
Már mindent lebeszéltünk, úgy tűnt minden rendben.
Ott voltam egész délután.
Aztán hazamentem.
Éreztem, hogy valami nem ok.
Nem éreztem, hogy valóban dolgozni fogok, hiába volt lebeszélve.
Vártam a telefonhívást.
Aztán nem vártam.
Éreztem. Semmi.
Kiderült, hogy erdélyi vagyok.
Ez volt a gond.
Soha nem tapasztaltam még ilyet.
Mostmár értem miért titkolják sokan.
Nekem ez fel sem merült.
Érdekes.
Hm.

Itthon-otthon...?

Címkék: érdekes munka interjú magyar diszkrimináció erdélyi 2011 taplófalva

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itthon-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr772760680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NoemiEf 2011.03.22. 01:40:30

nehogymár rosszul érezd magad egy ilyen iqfájter miatt.
süti beállítások módosítása