Hirdetés

Hirdetés

Itthon - otthon ?

Több, mint 3 év külföldi élet után hazajöttem, mert hazahúz a szívem. Hogy mennyire tudom majd itthon otthon érezni magam azok után, hogy tapasztaltam más országok életvitelét is? Idővel minden kiderül.. A terv: hosszabb távon itt lenni Magyarországon és felvenni a harcot a hétköznapokkal. Újra itthon tehát...

Facebook oldaldoboz

kamu álláshirdetések

chillout28 2011.01.25. 16:33

 Nem először esik meg velem, hogy kamu hirdetésbe botlok, vagy mondhatom úgy is, hogy újra horogra akadtam. Ezért létrehoztam egy facebookos oldalt amire bárki belinkelheti az aktuális, kerülendő hirdetéseket..
Ezután pedig töröltem.
Nem kell, hogy valami folyton arra emlékeztessen, hogy de rossz nekem/nekünk, vigyázz, félj. Az meg a másik, hogy mennyi energia megy el arra, ha ráállok az ilyesfajta hirdetések felkutatására.
Csak hát igen ideges lettem mikor egy Profession-ön feladott hirdetésre jelentkeztem, regisztráltam és nem olvastam át a szerződési feltételeket.. Nem árt ha mindenki körbeszimatol mielőtt bárhová elküldi az önéletrajzát.
Kiderült,hogy fizetnem kell a munkáért és egyébként meg küldik is az anyagokat amit szintén ki kell fizetnem...

Mikor ezt elmeséltem egy külföldi barátomnak, csak ennyit mondott: W T F ?
 
Ihlet-börze!
Oldaldobozként megtaláljátok azt a Szöcskék által vezérelt facebook oldalt (illetve blogot), ahol kreatív inspiráló linkekkel, képekkel, videókkal gazdagíthatjuk egymás életét :) 
 

Címkék: kamu hirdetés munka link veszélyes cég negatív pozitív munkakeresés álláshirdetés állásajánlatok inspiráló inspirációk horogra akadtam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthon-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr732612674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása