Hirdetés

Hirdetés

Itthon - otthon ?

Több, mint 3 év külföldi élet után hazajöttem, mert hazahúz a szívem. Hogy mennyire tudom majd itthon otthon érezni magam azok után, hogy tapasztaltam más országok életvitelét is? Idővel minden kiderül.. A terv: hosszabb távon itt lenni Magyarországon és felvenni a harcot a hétköznapokkal. Újra itthon tehát...

Facebook oldaldoboz

Zöldbéke

chillout28 2010.10.22. 01:44

 Jelentkeztem Greenpeace toborzónak.

Nem vettek fel, mert nem tudok elég jól rábeszélni embereket dolgokra.
Néha valóban komoly nehézséget okoz számomra a nyílvánvaló dolgokról beszélni.
Ezt eddig is tudtam, de szerettem volna vmi hasznosat csinálni.
... nem mintha 100%-osan minden Greenpeace-es törekvéssel egyet tudnék érteni, de mégiscsak nonprofit szervezet aminek a lényegi része pozitív.
Nem szeretek és nem tudok meggyőzni embereket arról, hogy vegye meg ezt, aztán meg azt, mert akkor jobb lesz neki.
Tények vannak, az emberek pedig dönthetnek. Mesemondó nem vagyok, sajnos.

Lehet az utca emberének kellett volna engem megállítani, hogy:

Bocsi!
Esetleg utalhatnék egy kis pénzt minden hónapban a Greenpeace-nek, hogy sikeresen tudjon működni a jövőben a köz javáért?

Hát jó, legyen. :)

A lényeget nem mondtam még, hogy tulajdonképpen azért sem vettek fel, mert megkérdőjeleztem, hogy itthon Magyarországon az utca emberének ilyen kiadásokra van havi szinten fedezete. Tudom, negatív vagyok, de azért kíváncsi lennék egy-egy aluljáróból hány %-a az embereknek ad ilyen jellegű adományt és hányan adják meg a bankszámlaszámukat a helyszínen?

 

Címkék: zöld pénz gyűjtés greenpeace adomány toborzás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthon-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr212390036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása