Hirdetés

Hirdetés

Itthon - otthon ?

Több, mint 3 év külföldi élet után hazajöttem, mert hazahúz a szívem. Hogy mennyire tudom majd itthon otthon érezni magam azok után, hogy tapasztaltam más országok életvitelét is? Idővel minden kiderül.. A terv: hosszabb távon itt lenni Magyarországon és felvenni a harcot a hétköznapokkal. Újra itthon tehát...

Facebook oldaldoboz

Sziget

chillout28 2010.08.19. 01:39

 Hazajöttem és gondoltam kilátogatok a Szigetre.

Kiderült számomra, hogy 12000 Ft a napijegy...
Őrület!!!
Hogy lehet külföldi áron egy magyar fesztivál, mikor tudják jól, hogy iszonyat kevesen tudják ezt megengedni idehaza???

Legalább lenne vmi akció ami csak magyarokat érint.. miért van több holland ill. külföldi kinn, mint magyar??? Nem az lenne normális, hogy mindent a magyarokért???

Este 11-től kilátogattam, a kedvencemet akartam megnézni az Infected Mushroom-ot, így csak 6000 Ft volt.
Sikerült 3-4 számot látni belőlük, a többit a sátor előtt töltöttem várakozással, hátha végre beengednek, ugyanis lezárták a sátort, mert nem fért be több ember...
Majdnem kitört a pánik is, komolyan ijesztő volt a helyzet egy adott pillanatban.
Rengeteg hely volt még odabenn mikor bejutottam...
A hangulat nagyon szuper volt és a legjobb számot is láthattam :)
 

What a killer crowd at Hungary!!!
We think that this show was our #1 show in Europe this year!
Thank you all for the unbelievable support.

Infected Mushroom
 


Szavazz rájuk Te is!!

 

Címkék: drága sziget fesztivál 2010 infected mushroom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthon-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr752232030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása